استايل و پوشاك استايل و پوشاك .

استايل و پوشاك

تاريخچه برند ديور از همون روز اول

ديور يكي از برندهاي مشهور و معتبر در عرصه مد و لوكس جهان است كه با طراحي‌هاي نوآورانه و كيفيت بالاي محصولاتش، همواره مورد توجه و علاقه مشتريان خود قرار گرفته است. تاريخچه اين برند به سال ۱۹۴۶ بازمي‌گردد، زماني كه كريستين ديور با همكاري با برادرش، موريس ديور، اين برند را تأسيس كرد.

براي دانستن 10 برند لوكس دنيا كليك كنيد.

كريستين ديور در سال ۱۹۰۵ در پاريس به دنيا آمد و از جمله طراحان مشهور فرانسوي بود. او در سال ۱۹۳۷ به عنوان مدير هنري شركت از مشاغل خود شروع كرد و در سال ۱۹۴۶، با همكاري با برادرش، برند ديور را تأسيس كرد.

 


در ابتدا، ديور با ارائه لباس‌هاي زنانه شروع به كار كرد و به زودي به يكي از برندهاي محبوب و مشهور در فضاي مد جهان تبديل شد. بعد از آن، ديور محصولات ديگري مانند عطر، كفش، كيف، جواهرات و لوازم جانبي را به مجموعه خود اضافه كرد.

براي خريد انواع پوشاك زنانه اينجا كليك كنيد.

يكي از محصولات مشهور ديور، عطرهاي اين برند هستند. اولين عطري كه ديور معرفي كرد، عطر Miss Dior بود كه در سال ۱۹۴۷ معرفي شد. اين عطر با استقبال بسياري از مشتريان مواجه شد و بعداً به عنوان يكي از عطرهاي امضايي ديور شناخته شد.

 


در دهه ۱۹۵۰، ديور به يكي از برندهاي معتبر و پرطرفدار در عرصه مد جهان تبديل شد و به سرعت شهرت جهاني كسب كرد. اين برند با ارائه محصولات با كيفيت بالا، طراحي‌هاي خاص و بازاريابي موفق، توانست به يكي از بزرگترين برندهاي لوكس و مد جهان تبديل شود.

 


در دهه ۱۹۹۰، جان گاليانو به عنوان مدير هنري ديور منصوب شد و با طراحي‌هاي خلاقانه و نوآورانه، برند ديور را به يكي از برندهاي پرطرفدارتر و مورد علاقه مشتريان خود تبديل كرد. او پس از ۱۴ سال در ديور، در سال ۲۰۰۴ اين برند را ترك كرد.

 


در سال ۲۰۱۱، راف سيمونز به عنوان مدير هنري ديور منصوب شد. او با طراحي‌هايي خلاق و نوآورانه، به برند ديور انرژي جديدي بخشيد و توانست با حفظ هويت و اصالت برند، آن را به سطح بعدي از موفقيت و شهرت برساند.

 


در سال ۲۰۱۶، ماريا گرازيا كيوري به عنوان مدير هنري ديور منصوب شد و با طراحي‌هايي مدرن و برجسته، به برند ديور ادامه داد. او توانست با تلفيقي از طراحي‌هاي كلاسيك و مدرن، به برند ديور انرژي جديدي بخشيد و آن را به سوي آينده هدايت كند.

 


در كل، برند ديور با طراحي‌هاي نوآورانه، كيفيت بالا و بازاريابي موفق، به يكي از برندهاي پرطرفدار و محبوب در عرصه مد و لوكس جهان تبديل شده است. با همكاري با طراحان معروف و مجموعه‌اي از لباس‌ها، عطرها و لوازم جانبي شيك و مدرن، ديور همواره توانسته است مشتريان خود را راضي و شاد كند.

 


برچسب: تاريخچه برند ديور از همون روز اول،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۴:۰۳ توسط:امير محمد شجاعي موضوع: نظرات (0)

تاريخچه برند لويي ويتون از همون روز اول

برند لويي ويتون يكي از معروفترين برندهاي لوازم چرمي دنياست. اين برند در سال ۱۸۵۴ توسط لويي ويتون در شهر پاريس تاسيس شد و به شدت در زمينه‌ي توليد كيف، كفش، لباس و لوازم چرمي ديگر فعاليت دارد. در اين بلاگ، به بررسي تاريخچه‌ي برند لويي ويتون پرداخته و به معرفي دوران‌هاي مختلف تاريخي اين برند پرداخته مي‌شود.

 


اوايل دوره‌ي تأسيس

 


لويي ويتون در سال ۱۸۱۱ در شهر جورجزنا، فرانسه متولد شد. پدر وي يك كارگر فقير بود و لويي هميشه به دنبال يافتن شغل و كسب درآمد بيشتر بود. در سن ۱۴ سالگي، وي از خانه خارج شد و به پاريس رفت تا به دنبال شغلي براي خودش بگردد.

 


در پاريس، لويي به مدرسه‌ي صنعتي محلي رفت و تحصيلاتش را در زمينه‌ي طراحي صنعتي و چاپ آموخت. پس از اتمام تحصيلات، وي در يك كارگاه توليد لوازم چوبي به كار گرفته شد و به زودي به عنوان يك طراح محصول در آنجا شناخته شد.

 


در سال ۱۸۳۷، لويي ويتون به يكي از مشتريانش، شاهزاده‌ي گالري از كارلتون، معرفي شد. شاهزاده از طرح‌هاي ويتون بسيار خوشش آمد و به او پيشنهاد داد كه به عنوان طراح شخصي خود كار كند. اين پيشنهاد براي لويي ويتون فرصت بزرگي بود و او با شاهزاده‌ي گالري همكاري كرد تا طرح‌هاي شخصي براي او بسازد.

 


تأسيس برند لويي ويتون

 


با پيشرفت كارهاي لويي ويتون، در سال ۱۸۵۴، او تصميم گرفت تا برند خود را تأسيس كند. او با همكاري با برادران خود، برند لويي ويتون را تأسيس كرد و به زودي به يكي از معروف‌ترين برندهاي لوازم چرمي دنيا تبديل شد.

 


براي اوايل فعاليت خود، برند لويي ويتون براي توليد لوازم چرمي، از چرم‌هاي با كيفيت استفاده مي‌كردو محصولات زيبا و با كيفيتي را توليد مي‌كرد. با اين حال، براي تبليغات برند خود، لويي ويتون از يك روش جذاب استفاده كرد. او از مدل‌هاي پله‌اي استفاده كرد كه در واقع يك نمونه از محصولات خودش بود. اين مدل‌ها به آدم‌ها نشان مي‌داد كه چگونه محصولات لويي ويتون در واقع به نظر خواهند رسيد.

 


به طور كلي، دوره‌ي پيشرفت برند لويي ويتون با توسعه‌ي صنعت گردشگري در اروپا شروع شد. در اين دوران، گردشگران ثروتمند به دنبال محصولات لوكس و با كيفيت بودند. با توجه به اين نياز، لويي ويتون تصميم گرفت تا به سمت توليد محصولات لوكس و با كيفيت بيشتر حركت كند. وي از چرم‌هاي با كيفيت بيشتري استفاده كرد و محصولاتي با طراحي‌هاي زيبا و منحصر به فرد توليد كرد.

 


با توسعه‌ي برند، لويي ويتون به شدت به تبليغات خود اهميت داد. او با جذب هنرمندان و ستاره‌هاي فيلم و تلويزيون به عنوان سفيران برند، توانست به شدت به شناخت برند خود در جامعه‌ي بين‌المللي كمك كند. اين روش تبليغاتي تا به حال به عنوان يك مدل موفق در صنعت تبليغات شناخته شده است.

براي دانستن 10 برند لوكس سال 2023 اينجا كليك كنيد

 


برچسب: تاريخچه برند لويي ويتون از همون روز اول،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۷:۲۳ توسط:امير محمد شجاعي موضوع: نظرات (0)

اهميت و تاريخچه لباس و كفش زنانه

لباس و كفش زنانه، دو عنصر اساسي در زندگي هر زن محسوب مي‌شوند كه از طريق آنها مي‌توانند به ظاهري شيك، جذاب و جذاب تر دست پيدا كنند. لباس و كفش زنانه، مي‌توانند به زنان اعتماد به نفس و احساس خوبي بخشيده و در عين حال، نشان دهنده سليقه و شخصيت آنها باشند. در اين بلاگ، به بررسي مهمترين موضوعات مرتبط با لباس و كفش زنانه پرداخته شده است.

تاريخچه لباس و كفش زنانه

لباس و كفش زنانه، همواره يكي از مهمترين عناصر زندگي انسان بوده‌اند. از دوران باستان، زنان در تلاش براي پوشيدن لباس‌هاي شيك و زيبا بوده‌اند و به طور مداوم در جستجوي روش‌هاي نوآورانه براي بهبود ظاهر خود بوده‌اند. در ادامه به بررسي تاريخچه لباس و كفش زنانه پرداخته مي‌شود.

تاريخچه لباس زنانه:

لباس زنانه، همواره قسمتي از فرهنگ و تمدن هر جامعه بوده است. در دوران باستان، زنان از لباس‌هاي يكسان با مردان استفاده مي‌كردند، اما در طول سال‌ها، لباس زنانه به شكلي تغيير كرد كه از طريق آن زنان مي‌توانستند به شيوه‌هاي متنوعي خود را نشان دهند. در دوره رنسانس، لباس زنانه شيك و زيبا شد و در قرن نوزدهم، پوشيدن لباس‌هاي شيك به يك علامت از ثروت و شهرت تبديل شد. در قرن بيستم، لباس زنانه به شكلي تغيير كرد كه به زنان اجازه داد تا به شكل‌هاي مختلفي خود را نشان دهند. امروزه، لباس زنانه در قالب‌هاي مختلفي مانند لباس رسمي، لباس كار، لباس ورزشي و لباس خانگي وجود دارد.

تاريخچه كفش زنانه:

كفش زنانه، همواره به عنوان يكي از عناصر اصلي لباس زنانه محسوب مي‌شود. در دوران باستان، زنان از كفش‌هاي ساده و نازك استفاده مي‌كردند، اما در طول سال‌ها به شكلي تغيير كرد كه كفش زنانه به عنوان يكي از عناصر مهميشه شيك و زيبا به نظر مي‌رسيد. در دوران رنسانس، كفش زنانه با استفاده از موادي مانند چرم و پارچه شروع به شكل‌گيري و توسعه يافت. در قرن نوزدهم، كفش زنانه به شكلي تغيير كرد كه به زنان اجازه داد تا به شيوه‌هاي مختلفي خود را نشان دهند. در دهه‌هاي اخير، با توجه به پيشرفت فناوري و طراحي، كفش‌هاي زنانه به شكل‌هاي بسيار متنوع و زيبا تر شده‌اند.

براي خريد كفش زنانه كليك كنيد

بخش دوم: لباس زنانه

در اين بخش به بررسي موضوعات مرتبط با لباس زنانه پرداخته مي‌شود.

براي خريد لباس زنانه اينجا كيك كنيد

1. لباس رسمي زنانه:

لباس رسمي زنانه، از مهمترين انواع لباس زنانه است كه در مجالس و رويداد‌هاي رسمي استفاده مي‌شود. لباس رسمي زنانه شامل لباس‌هايي مانند شلوار و جامپر، سارافون، لباس كوتاه و مانتو است. در انتخاب لباس رسمي زنانه، بايد به سليقه شخصيت و شكل بدن زن توجه كرد. لباس رسمي زنانه معمولاً با استفاده از پارچه‌هايي مانند ابريشم، شيشه‌اي و پارچه‌هاي لمينت شده تهيه مي‌شود.

 


2. لباس كار زنانه:

لباس كار زنانه، براي زناني كه در محيط كاري فعاليت مي‌كنند مهم است. لباس كار زنانه شامل پوشاكي مانند كت و شلوار، كت و دامن، لباس كار ماشيني، پيراهن كار و لباس ايمني است. در انتخاب لباس كار زنانه، بايد به محيط كار و نوع فعاليت پرداخته شود. براي مثال، در محيط كاري كه نياز به لباس رسمي ندارد، مي‌توان از لباس كت و شلوار يا لباس كار ماشيني استفاده كرد.

 


برچسب: اهميت و تاريخچه لباس و كفش زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۶:۴۹ توسط:امير محمد شجاعي موضوع: نظرات (0)

كفش هاي مناسب تابستان

سلام! در اين بلاگ، به بررسي كفش هاي مناسب تابستان مي پردازيم.

كفش هاي مناسب تابستان بايد راحت و خنك باشند و به پاي شما اجازه دهند تا در هواي گرم به راحتي حركت كنيد. در ادامه به برخي از نوع كفش ها و ويژگي هاي هر يك اشاره مي كنيم:

1. صندل‌ها: صندل‌ها به دليل طراحي باز و خنك، بسيار مناسب براي روزهاي گرم تابستان هستند. صندل‌هاي پاشنه بلند براي رفتن به جايي خاص مثل مهماني ها مناسب هستند، در حالي كه صندل‌هاي پاشنه پايين براي استفاده روزمره و راحتي بيشتر مناسب هستند.

براي خريد صندل كيك كنيد

2. كفش هاي بالاي باز: اين نوع كفش‌ها را مي توان در بسياري از طرح ها و سبك ها پيدا كرد. آن‌ها معمولاً از مواد خنك و سبك ساخته مي شوند و بيشتر براي استفاده روزمره مناسب هستند.

3. كفش هاي دوخته شده: اين نوع كفش‌ها معمولاً از چرم ساخته شده اند و براي استفاده در محيط هايي مانند محيط كار يا محيط هاي رسمي مناسب هستند. با اين حال، برخي از طرح هاي كفش‌هاي دوخته شده نيز براي استفاده در روزهاي گرم تابستان مناسب هستند.

4. كفش هاي ورزشي: اگر شما به دنبال كفشي هستيد كه براي فعاليت‌هاي ورزشي در هواي گرم تابستان مناسب باشد، كفش هاي ورزشي با سبك هاي مختلفي موجود هستند كه با توجه به نوع ورزشي كه انجام مي دهيد، مي توانيد انتخاب كنيد.

5. كفش هاي آبي: اين نوع كفش‌ها براي استفاده در روزهايي كه شما به سواحل مي رويد يا در برابر آب قرار داريد، مناسب هستند. آن‌ها معمولاً از موادي مانند نئوپرن و پلاستيك ساخته شده اند و مانع از ورود آب به داخل كفش مي شوند.

در كل، انتخاب كفش مناسب تابستان به ويژگي هاي مورد نياز شما بستگي دارد. اميدواريم كه اين بلاگ به شما در انتخاب كفش هاي مناسب براي تابستان كمك كند.


برچسب: كفش هاي مناسب تابستان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۱:۲۶ توسط:امير محمد شجاعي موضوع: نظرات (0)

لباس براي هر فصل

لباس براي هر فصل سال نيازمند نوع خاصي از پارچه، طرح، رنگ و سبك است. هر فصل سال نيازمند لباس‌هايي است كه بتوانيد در آن فصل، راحتي و سلامتي خود را حفظ كنيد. در اين بلاگ به بررسي نوع لباس‌هايي كه براي هر فصل سال مناسب هستند، مي‌پردازيم.

لباس براي بهار:
بهار يك فصل است كه هوا آغاز به گرم شدن مي‌كند، اما در عين حال هواي خنكي نيز دارد. لباس‌هايي كه براي بهار مناسب هستند بايد براي شما راحتي و خنكي را فراهم كنند. مانتوهاي نازك و كت‌هاي نيمه طول مناسب هستند. همچنين، شلوارهاي كتان و يا جين به همراه پولوشرت‌هاي راحت و تونيك‌هاي نازك يكي از بهترين انتخاب‌ها براي بهار هستند.

لباس براي تابستان:
تابستان يك فصل گرم و خشك است و شما نيازمند لباس‌هايي هستيد كه بتوانيد در آنها راحتي خود را حفظ كنيد. لباس‌هايي كه براي تابستان مناسب هستند بايد خنك و سبك باشند. شلوارهاي كتان، شورت و تي‌شرت‌هاي نازك و لباس‌هاي كت و شلوار نيمه طول مناسب هستند. همچنين، لباس‌هايي با جنس‌هاي طبيعي مانند پنبه و لينن نيز گزينه‌هاي مناسبي هستند.

براي دانستن اينكه چه استايل در تابستان امسال ترند هست اينجا كليك كنيد

لباس براي پاييز:
پاييز يك فصل است كه هوا آغاز به سرد شدن مي‌كند و در برخي نقاط نيز باران مي‌بارد. براي پاييز، مانتوهاي آستين‌دار، كت‌هاي نيمه طول، جليقه‌هاي نازك و سويشرت‌هاي آستين بلند گزينه‌هاي مناسبي هستند. همچنين، شلوارهاي كتان و يا صوفي با پولوشرت‌ها و تونيك‌هاي نازك نيز گزينه‌هاي خوبي براي پاييز هستند.

براي خريد لباس براي تابستان اينجا كيك كنيد

لباس براي زمستان:
زمستان يك فصل سرد و برفي است و شما نيازمند لباس‌هايي هستيد كه بتوانيد در آنها گرمي خود را حفظ كنيد. مانتوهاي پشمي، كت‌هاي آستين‌دار، سويشرت‌هاي آستين بلند و جليقه‌هاي ضخيم گزينه‌هاي مناسبي براي زمستان هستند. همچنين، شلوارهاي صوفي، شلوارهاي جين با پلي‌استر و صوفي و كتوني‌هاي ضخيم با پولوشرت‌ها و سويشرت‌هاي آستين بلند نيز گزينه‌هاي خوبي براي زمستان هستند.

در نهايت، انتخاب لباس مناسب براي هر فصل سال، به شما كمك مي‌كند تا در هر فصل، راحتي، سلامتي و شيكي خود را حفظ كنيد. همچنين، با انتخاب لباس‌هاي درست، مي‌توانيد از مزاياي آنها بهره بيشتري ببريد و بدين ترتيب، زندگي بهتري داشته باشيد.


برچسب: لباس براي هر فصل،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۹:۵۸ توسط:امير محمد شجاعي موضوع: نظرات (0)

لباس هاي ترند 2023

با نزديك شدن به سال 2023، ترندهاي جديدي در دنياي مد و پوشاك به وجود خواهند آمد. در اين بلاگ، به بررسي اين ترندها و طرح‌هاي جديد لباس پرداخته مي‌شود.

1. الگوهاي چاپي: در سال 2023، الگوهاي چاپي با طرح‌هاي منحصر به فرد و جديد به شدت محبوب خواهند بود. از الگوهاي گلي و پيچيده تا الگوهاي هندسي و ساده، اين الگوها در لباس‌هاي مختلفي از جمله شلوار، توپ، بلوز و پيراهن به كار گرفته مي‌شوند.

2. لباس‌هاي قرمز: رنگ قرمز در سال 2023 به شدت محبوب خواهد بود. اين رنگ بازتاب‌دهنده‌ي شجاعت، قدرت و اعتماد به نفس است و در لباس‌هاي مختلفي از جمله شلوار، بلوز، پيراهن و چاكت به كار گرفته مي‌شود.

3. لباس‌هاي بلوطي: رنگ بلوطي يكي از ترندهاي اصلي لباس‌هاي سال 2023 است. اين رنگ با شدت خود، تماميت و ثبات را بازتاب مي‌دهد و مي‌تواند در تركيب با رنگ‌هاي ديگري مانند سفيد و سياه بسيار شيك و الگانت به نظر برسد.

4. لباس‌هاي ابريشمي: لباس‌هاي ابريشمي نيز يكي از ترندهاي برجسته سال 2023 است. اين لباس‌ها با جنس نرم و لطيف خود، زيبايي زنانه را به نمايش مي‌گذارند. اين لباس‌ها در طرح‌هاي مختلف از جمله شلوار، بلوز، پيراهن و روسري قابل دسترسي هستند.

5. لباس‌هاي راحتي: در سال 2023، لباس‌هاي راحتي نيز به شدت محبوب خواهند بود. از لباس‌هاي ورزشي تا لباس‌هاي شلواري يا توپ، اين لباس‌ها با جنس نرم و راحت خود، به شما اجازه مي‌دهند تا در طول روز به شكل راحت و خوشحال باشيد.

در نهايت، لباس‌هاي ترند 2023 با طرح‌ها و رنگ‌هاي منحصر به فردي كه به شما اجازه مي‌دهند كه به شيكي و جذاب بودن خود ادامه دهيد. بدون شك، با انتخاب اين ترندها، با شيك‌ترين و زيباترين لباس‌ها به ديدار دوستان و خانواده خود برويد.

براي خريدلباس اينجا كليك كنيد.


برچسب: لباس هاي ترند 2023،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۶:۱۱ توسط:امير محمد شجاعي موضوع: نظرات (0)

ست كردن لباس زنانه

ست كردن لباس، شلوار زنانه و كفش زنانه براي زنان يكي از مهمترين بخش‌هاي پوشش دهي است. در اينجا به بررسي تركيب‌هاي مختلف لباس، شلوار و كفش مي‌پردازيم تا بهترين نتيجه را براي ست كردن اين پوشاك بدست آوريد.

1. ست كردن شلوار جين با كفش‌هاي ورزشي:
شلوار جين يكي از پرطرفدارترين لباس‌هاي زنانه است كه با انواع مختلفي از كفش‌ها ست مي‌شود. اما براي راحتي و شيك بودن، مي‌توانيد با يك جفت كفش ورزشي به راحتي ست كنيد. اين تركيب به شما اجازه مي‌دهد كه راحتي را با شيك بودن تركيب كنيد.

2. ست كردن يك لباس شيك با كفش پاشنه‌اي:
اگر شما به دنبال يك لباس شيك هستيد، مي‌توانيد آن را با يك جفت كفش پاشنه‌اي ست كنيد. اين تركيب براي مهماني‌ها و مجالس بسيار مناسب است و به شما اجازه مي‌دهد كه شيك و زيبا به نظر برسيد.

3. ست كردن يك شلوار پارچه‌اي با كفش بالا تنه:
شلوار پارچه‌اي يكي از پوشاك هوشمندانه است كه با يك جفت كفش بالا تنه ست مي‌شود. اين تركيب براي محيط كار و ملاقات‌هاي رسمي بسيار مناسب است و به شما اجازه مي‌دهد كه شيك و محترم به نظر برسيد.

4. ست كردن يك لباس راحت با كفش صندل:
اگر به دنبال يك لباس راحت هستيد، مي‌توانيد آن را با يك جفت كفش صندل ست كنيد. اين تركيب براي روزهاي گرم تابستاني بسيار مناسب است و به شما اجازه مي‌دهد كه راحتي را با شيك بودن تركيب كنيد.

5. ست كردن يك شلوار جين با كفش‌هاي بالا تنه:
اگر به دنبال يك لباس شيك و متفاوت هستيد، مي‌توانيد شلوار جين خود را با يك جفت كفش بالا تنه ست كنيد. اين تركيب براي روزهاي خنك بهاري و پاييزي بسيار مناسب است و به شما اجازه مي‌دهد كه شيك و متفاوت به نظر برسيد.

در نهايت، بسته به ميل شما و نوع محلي كه به آن مي‌رويد، مي‌توانيد تركيب‌هاي مختلفي را براي ست كردن لباس، شلوار و كفش پيدا كنيد. هميشه بهتر است به راحتي و شيك بودن توجه كنيد و از تركيب‌هايي كه به شما احساس راحتي و اعتماد به نفس مي‌دهند، استفاده كنيد. همچنين، حتماً براي انتخاب رنگ و طرح‌هاي مناسب با شخصيت و پوست و موي خود هماهنگي داشته باشيد تا بهترين نتيجه را بدست آوريد.

براي خريد پوشاك زنانه اينجا كليك كنيد.


برچسب: ست كردن لباس زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۱:۱۷ توسط:امير محمد شجاعي موضوع: نظرات (0)

برند هاي لوكس

در دنياي امروز، برندهاي لوكس به دليل كيفيت بالا، طراحي بي نظير و قيمت گران قيمت، هميشه مورد توجه مشترياني قرار گرفته‌اند كه به دنبال تجربه‌ي لوكس هستند. در اين مطلب، به بررسي بهترين برندهاي لوكس دنيا خواهيم پرداخت.

شانل (Chanel)
برند شانل در سال ۱۹۰۹ توسط گابريل شانل تأسيس شد و به عنوان يكي از برندهاي لوكس و معروف در دنياي مد شناخته مي‌شود. اين برند محصولاتي از جمله لباس، كيف، عطر، ساعت و جواهرات توليد مي‌كند.

لويي ويتون (Louis Vuitton)
برند لويي ويتون در سال ۱۸۵۴ توسط لوئيس ويتون تأسيس شد و از آن زمان، به يكي از برندهاي لوكس و پرطرفدار در دنياي مد تبديل شد. اين برند محصولاتي از جمله كيف، كفش، لباس، عينك آفتابي و جواهرات توليد مي‌كند.

گوچي (Gucci)
برند گوچي در سال ۱۹۲۱ توسط گوچيو گوچي تأسيس شد و از آن زمان، به يكي از برندهاي لوكس و محبوب در دنياي مد تبديل شده است. گوچي محصولاتي از جمله كيف، لباس، كفش، ساعت، عينك آفتابي و جواهرات توليد مي‌كند.

پرادا (Prada)
برند پرادا در سال ۱۹۱۳ توسط ماريو پرادا تأسيس شد و از آن زمان، به يكي از برندهاي لوكس و معروف در دنياي مد تبديل شده است. اين برند محصولاتي از جمله كيف، كفش، لباس، عينك آفتابي و جواهرات توليد مي‌كند.

رالف لورن (Ralph Lauren)
برند رالف لورن در سال ۱۹۶۷ توسط رالف لورن تأسيس شد و از آن زمان، به يكي از برندهاي لوكس و محبوب در دنياي مد تبديل شده است. اين برند محصولاتي از جمله لباس، كيف، كفش، ساعت و عينك آفتابي توليد مي‌كند.

بنابراين، اين برندهاي لوكس با طراحي بسيار زيبا و كيفيت بالا، محصولاتي را براي مشترياني كه به دنبال تجربه‌ي لوكس هستند، فراهم مي‌كنند. با توجه به قيمت گران قيمت اين برندها، معمولاً به عنوان نماد ثروت و استواري شناخته مي‌شوند. بنابراين، اگر شما به دنبال خريد محصولات لوكس هستيد، اين برندها را حتماً بررسي كنيد.


برچسب: برند هاي لوكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۳:۳۹ توسط:امير محمد شجاعي موضوع: نظرات (0)

10 برند لوكس دنياي مد و فشن در سال 2023

10 برند لوكس دنياي مد و فشن در سال 2023
من كه باور نمي‌كنم اگر بگوييد هيچ علاقه‌اي به دنياي مد و فشن نداريد! چون فكر مي‌كنم همه افراد حتي اگر با مد هم پيش نروند و استايل هاي خود را با ترندها تطبيق ندهند، باز هم حداقل به مطالعه درباره اين موضوع و كسب اطلاعات و دنبال كردن اخبار راجع به صنعت مد علاقمند هستند. خود شما تابحال نشده راجع به اين كه امسال چه رنگ هايي مد هستند؟ ترندهاي اين فصل كدامند؟ و … پرسوجو كنيد؟! قطعا شده!

در اين مقاله تصميم داريم 10 برند برتر در جهان را به شما معرفي كنيم. البته شايد قبلا نام بعضي از آن ها را شنيده باشيد ولي اطلاعاتي كه در اين مقاله درباره اين برندها خواهيم گفت را هيچ جا نشنيده ايد! پس اگر به دنياي مد علاقمند هستيد حتما با ما همراه باشيد.

1. برند اسپانيايي بالنسياگا
همه افرادي كه به خريد و استفاده از لباس ها و پارچه هاي لوكس عادت دارند، برند بالنسياگا را مي‌شناسند. اين برند را كريستوبال بالنسياگا در سال 1917 در كشور اسپانيا تاسيس كرد. شايد برايتان جالب باشد كه لباس عروس ملكه فابيولا (ملكه بلژيك در سال 1960) توسط اين برند طراحي شد. بسياري از ستارگان دهه 2000 ميلادي مثل مدونا نيز در مراسمات مختلف از لباس هاي بالنسياگا استفاده مي‌كردند.

اين برند هم اكنون به شركت فرانسوي با نام كرينگ تعلق دارد و همه كاركنان آن تحت نظارت يك طراح خلاق گرجي با نام دمنا گاواساليا، فعاليت مي‌كنند.

2. برند ايتاليايي گوچي
همه كساني كه اندكي با صنعت مد و فشن آشنايي دارند مي‌دانند كه برند گوچي به خالق طرح ها و استايل هاي متفاوت و جسورانه مشهور است. اكثر لباس ها، كيف و كفش ها و حتي اكسسوري هاي اين برند با نمونه كارهاي ساير برندها زمين تا آسمان فرق دارند. دليل اصلي شهرت برند گوچي نيز همين موضوع يعني طرح هاي خاص و متفاوت آن است.

Guccio Gucci فردي بود كه در پي اجراي ايده توليد چمدان هايي از جنس چرم، در سال 1921 اين برند را در ايتاليا تاسيس كرد. پس از آن در سال 1994 فردي با نام تام فورد كه يك طراح و ايده پرداز خلاق بود، مديريت اين برند را به دست گرفت و توانست گوچي را به يك برند مشهور تبديل كرده و به جايگاه كنوني برساند.

3. برند ايتاليايي ورساچه
ورساچه از ديگر برندهاي ايتاليايي است كه لباس ها و اكسسوري هايي لوكس و گران قيمت براي قشر مرفه توليد مي‌كند. اين برند در اصل توسط جياني ورساچه كه از ستارگان مشهور راك فشن بود، تاسيس شد. او كه فردي جسور بود توانست با ايده هاي جذاب و متفاوتش دنياي مد را به چالش بكشد و برند خود را به يك برند محبوب در ميان همه افراد با هر سليقه و استايلي، تبديل كند.

پس از مرگ جياني ورساچه در سال 1997، مديريت و رهبري اين برند را خواهر وي يعني دوناتلا ورساچه بدست گرفت ولي نتوانست به اندازه برادرش موفق باشد. با اين حال ورساچه هنوز هم جزو برندهاي لوكس دنياي مد به حساب مي‌آيد.

4. برند فرانسوي لويي ويتون
لويي ويتون را همگان به كيف ها و چمدان هايش مي‌شناسند! اين برند اولين طراح و سازنده چمدان هاي مسافرتي مكعبي شكل در جهان بود و هم اكنون نيز در صنعت توليد چمدان، كيف و كفش، ساك مسافرتي بيش از ساير برندها فعاليت و شهرت دارد.

لويي ويتون در سال 1821 ميلادي توسط پسري 16 ساله به همين نام ايجاد شد. لويي هرگز فكرش را هم نمي‌كرد كه اولا بتواند در صنعت مد انقدر مشهور شود و ثانيا به عنوان يكي از مخترعين دنياي مد و فشن شناخته شود! برند محبوب لويي نه فقط به مخترع چمدان هاي مكعبي بلكه به مخترع قفل هاي كوچك براي كيف هاي دستي و چمدان ها نيز مشهور است.

5. برند فرانسوي ديور
كريستين ديور يك ايده پرداز و طراح فرانسوي بود كه در سال 1947 با هدف معرفي مجموعه خود، خانه مد ديور را تاسيس كرد. او كه اعتقاد داشت كه همه زنان بايد مثل دوشيزه باشند، لباس ها و اكسسوري هايي متفاوت و پر زرق و برق طراحي مي‌كرد و همين شد كه توانست توجه خانم هاي تجملاتي و عاشق استايل هاي پر زرق و برق را جلب كند. مجموعه ها و استايل هاي طراحي شده توسط كريستين ديور آنقدر جذاب و پرطرفدار بودند كه قبل از معرفي و قرار گرفتن در معرض فروش، رزرو مي‌شدند!

در سال 1957، ايو سن لورن مديريت خانه مد ديور را بدست گرفت و توانست موفقيت ها و افتخارات بيشتري براي اين برند رقم بزند. در حال حاضر نيز رف سيمونز عهده دار مديريت برند ديور مي‌باشد. ايده ها و طرح هاي او بيشتر نمايانگر لطافت و ظرافت زنانگي هستند و همين باعث شده تا كالاهاي متعلق به ديور در عصر حاضر، با آنچه كريستين ديور طراحي مي‌كرد متفاوت باشند.

6. لاكچري‌ترين برند ايتاليايي؛ فندي
فندي در ابتدا، يعني حدودا در سال 1925 يك مغازه چرم و خز در شهر رُم بود كه توسط ادل و ادواردو فندي اداره مي‌شد. همين است كه الان هم بيشتر افراد اين برند را به كيف هاي دستي و كيف پول هاي زنانه چرم مي‌شناسند. در حالي كه فندي هم اكنون علاوه بر طراحي و توليد كيف و كفش چرم و غير چرم، در زمينه عطر، لوازم جانبي، عينك و ديگر لوازم چرم نيز فعاليت دارد.


7. برند فرانسوي شنل


كوكو شنل يك طراح فرانسوي است كه با نام الهه مد شناخته مي‌شود! او فردي بود كه با تاسيس برند شنل و با طراحي لباس هاي زنانه‌اي كه از لباس ها و استايل هاي مردانه الگوبرداري شده بودند، توانست بندها و قوانين من درآوردي كه بر استايل هاي زنانه حاكم بودند را از ميان بردارد و صنعت مد را به اوج برساند.

شايد برايتان جالب باشد كه عطر محبوب شنل شماره 5 حدودا در دهه 1920 ميلادي و توسط همين شخص عرضه شده و با اين حال هنوز هم به عنوان محبوب‌ترين و پرفروش‌ترين عطر زنانه شناخته مي‌شود!

ادمه مطلب:اينجا كليك كنيد.


برچسب: 10 برند لوكس دنياي مد و فشن در سال 2023،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۴:۱۳ توسط:امير محمد شجاعي موضوع: نظرات (0)